Kirjotuksista selvittiin ja sen lakin saan näillä näkymin painaa päähäni 2. kesäkuuta ja vielä tätä vuotta! Ainoa  huolenaiheeni oli äidinkieli,jonka taisin selvittää läpi ! whoo! Huomenna haen historian ja matikan alustavia tuloksia, innollahan niitä mennää hakemaan..osittain myös pelonsekaisin tuntein..jaiks!

Mutta eipä noita enempiä miettimään,nimittäin uusia huolenaiheita on jo tullut. Huomasin tässä tänään että kuvaamataidon kurssi (johon luulin saavani käyttää mielinmäärin aikaa) pitääkin palauttaa ensiviikon keskiviikkona (APUA) joo mutta sehä o pieni murhe,nimittäin samalla pitäisi suorittaa kuvaamataidon diplomi taidokkaasti sekä taata pääsy jatko-opiskelmaan,eli Evtekin ennakkotehtävät olisivat kyseessä myös..HUH. Niitä sitten väkräämään innolla,vietän tässä lähi aikoina monia öitä pensselin varressa, siitä olen varma ;)

Vaikka tuota tekemistä olisi,niin silti minulla ei ole mitään tekemistä..Päivät tuntuvat pitkiltä..mutta tätähä mä oon toivonu tässä viimeset neljä viikkoa! Että kirjotukset loppuu ja elämä saa alkaa..Mutta.. Joudun joka päivä olla monta tuntia yksin kotona,useimmiten en saa mitään aikaiseksi,vaikka tekemistä kyllä olisi..En nää koulukavereita (kamala ikävä ! ) ja muutenkin..Ei tää nyt mee ihan niinkun mä olin aatellu..Töitäkään ei ole vielä tiedossa,vasta ensikuussa : huimat 6 työpäivää,jihhuuu! Aika mitäänsanomatonta tämä elämä tällä hetkellä..Tunnen itseni todella laiskaksi.

Hyviä puolia: aloitin harrastuksen; käyn aerobicissa kerran viikossa. Joka päivä tulee myös lenkkeiltyä,tänään jopa kaksikin kertaa. Ja kilo on jo lähteny,en kyllä ymmärrä mistä mutta jostakin se on menny :D Jää aikaa myös enemmän poikaystävälle...joka viime aikoina on ollut enemmänkin stressinpurkauskohteenani...mutta eipä enää,nythän tämä uusi elämä alkoi,vapaaa elämä..

Vai alkoiko? -no empä tiedä.