Tänään on maaliskuun eka päivä,mahtavaa !! Tuo ihana kesä tulee ihan pian. Näihin kesäisiin fiiliksiin pääsin eilen tuossa kun katselin viime kesän festari kuvia. Voi että ! Pian taas päästään seikkailemaan kesäiseen Turkuun, jonottamaan kuumeisesti eturiviin lempparibändin keikalle sekä tietty.. hölmöilemään leirintä-alueelle järjestyksen valvojien kiusaksi. Kyllä kesä ja festarit..ne on sitä parasta aikaa vuodessa,ehdottomasti !

Nyt täytyy kuitenki sysätä hetkeksi nuo kesämuistelot ja keskittyä nyky-hetkeen ja siihen mitä lähiaikoina on tulossa. Historian luku on loistavalla mallilla, lisäpotkua lukemiseen olen saanut kaverin päihittämisestä ( pakko saada parempi arvosana kuin M). Tällä hetkelä ainoa huolenaiheeni on kuvistöiden valmistuminen ja ajan rajallinen määrä. Aika. Miten riippuvainen olenkaan kellosta ja sen tuottamista rajoituksista elämässäni. Viime päivät olen mennyt täysin kellon mukaan, okei klo 9 herätys, 10 lukemista, 12 lenkille jne.. Odotan innolla niitä hetkiä ja päiviä jolloin minun ei tarvitse kytätä kellosta aikaa ja seurata kalenterista aikataulua, että millon pitää tehdä mitäkin. Eli taas palataan tähän KESÄÄN. Kesällä käsite kello on minulle täysin vieras. Kesällä en erota yötä ja päivää,sillä ajalla ei ole silloin merkitystä. Töissä käydään ja kaikki mahdollinen vapaa-AIKA käytetään muiden lorvivien,löysien nuorten kanssa olemiseen.

Enpä tainnut vieläkään päästä pois näistä kesäunelmista..Mutta ehkä minun ei tarvitsekkaan. Niistä saan vain lisää intoa selvittää lukio läpi kunnolla, sillä tiedän että minua odottavat ihanat kesä seikkailut, unohtumattomat mökkireissut poikaystävän kanssa sekä uudet festarikokemukset ja tuttavuudet.

KESÄ. Täältä tullaan ja rytisten, ole valmiina ottamaan minut vastaan ! Siis meidät..Meidät kaikki !