Juu elikäs tää o nyt sitte eka kerta ku tämmöseen blogiin kirjottelen, oon perinteisesti ihan käsin kirjotellu päiväkirjaa, mutta kun nykyään nämä netti blogit sun muut hömmelit o niin muotia ni kaipa sitä pakko oli kokeilla !  Nytten klo on 00.03 ja lukuloma ois meneillään.. Kirjotukset alkaaki tuossa alle parin viikon päästä äidinkielen essee kokeella..Sen lisäksi olisi vielä historiaa,lyhyttä matskua ja enkkukin pitäis sitte rykästä..Historian luku on loistavalla mallilla ja huomenna taas luetaan semmoset 5 tuntii. Mulle tuo 5 tuntia on aivan sopiva määrä,ehkä vähän liikaakin..oon tässä kolmen vuoden aikana huomannu että tuo lukio ei tainnu olla ihan mun mesta,mut tulipahan seki tässä sitte selvitettyä (tainoh eihän sitä vielä tiedä..).

Viime viikolla meni inssiki läpi ja ihan ekalla kerralla jopa ! :)) Ajokortin hankin joidenkin mielestä myöhässä..mitenniin myöhässä? Eihän tässä olla oltu täysikäsiä vastakun semmoset 6 kk.. Ei mulla riittäny aikaa noitten sysksyn kirjotusten takia ja eipä mulla pahemmin tuota autookaan olis ollu käytössä. Mutta kylläpä se tuo ihanan vapauden tunteen,siis tuo ajokortti..ei sitä vielä itsekkään ymmärrä. Koko ikänsä eläny täällä mettän-keskellä-ei-mitään-paikassa ja nyt ois mahollisuus sitte päästä kaikkialle, aivan mahtavaa !! Oli kyllä hyvä fiilis ajella tuolla kauniissa säässä ja kuunnella mainiota musiikkia, örinää, death metallia..miksi sitä nyt voi kutsua..Amorphista siis. Tosin onhan se aina parempi vaihtoehto lähteä ulos jalkaisin kun saastuttamaan luontoa..Ilmastonmuutos ja kaikki.

Kaipa tästä täytyy pikkuhiljaa lähteä tuonne punkkaamaan,jotta huomisesta päivästä tulisi jotakin. Toivotaan että nää mun kirjotukset tästä vähän paranee,tää oli ainaski aikamoinen riman alitus.. Mutta ehkä mä saan yön aikana ja Stam1nan vauhdittamana koen jonkinlaisen inspiraation ja jonkin erittäin hyvän ajatuksen valtaamana kirjotan tänne jotain..jotain..no parempaa kuin tämä. LUPAAN !   Hyvää yötä.